Megasonic HQ Comics

Status
Not open for further replies.
....Well i don't wanna hurt your feelings so once again im gonna back away very slowly. I'm not gonna mention the terrible grammar either. lol
* once again he backs away very slowly *
 
hmm last time i checked i thought it was "anime". Oh well. lol.

I liked the first comic (also known as the 3rd) but the rest....hmmm....try harder, anything is possible as long as u have money, oh wait thats not how it goes...well YOU GET THE POINT! lol.
 

Cy-Chan

Member
3rd - XD
4th - Meh... that just wasn't funny... o.o...
5th - OMGXDROFLLOL!
6th - ...XD?

YAY! MY FIRST OMG-IT DOUBLE POSTED! *shot* *beaned* *stabbed*
 
Status
Not open for further replies.

Who is viewing this thread (Total: 1, Members: 0, Guests: 1)

Top