Search results

  1. Century is a Fox

    Pac-Man

    well, when the gravity change in any level of upside down gravity, pac-man literally puts his cheats to the limit (literally looks like god)
  2. Century is a Fox

    A random thing in SRB2

    well, i was playing with sonic and i accidentally jump after i changed the gravity near of the end of the act in bcz , and fall there, just see this gif (its tails i know but is hard to recreate when metal sonic is like im winning, and the second well see how i fall literally there with sonic lol)
  3. Century is a Fox

    A random thing in SRB2

    i feel stupid staying there when metal sonic is like, haha i win easy.
  4. Century is a Fox

    Srb2 Android Error

    ok 1648005438 oh boy, thank you so. much
  5. Century is a Fox

    Srb2 Android Error

    i basically see when i use the adventure sonic mod, is the latest one i think (1.4b) always appears this error
  6. Century is a Fox

    Srb2 Android Error

    Helll, well uh, i have a problem a few days i install srb2 in android and well i doesnt like too much the gameplay and yeah that doesnt matter, the problem happens today when i try to put addons in the game and happend.. this i mean what happend here, and i can do something to fix this?, i...
  7. Century is a Fox

    Sonic Adventure Genisys

    i like the physics in this part
  8. Century is a Fox

    (V4.1 UPDATE) {SOUND WARNING} Tails Dolls' Forest V4.1

    The second Tails doll it was here, but it works when i was at the same distance And in the seach of that tails i found this
  9. Century is a Fox

    (V4.1 UPDATE) {SOUND WARNING} Tails Dolls' Forest V4.1

    i like hot tails doll is like, im waiting him and i was like in front on him and then he reaction to kill me like 2 seconds and yeah i startled in the end of the gif 1641330937 and theres a inactive tails doll in front of me (looks funny for me now)
  10. Century is a Fox

    Super Mario Bros.

    i bassically well, dive after jump of the water, i hold the spin button in the air while the dive is executed and well all the time after the dive just hold the spin button and that happens but this just works in the finish of the levels so, idk, if only works in the 2.1 levels port or in...
  11. Century is a Fox

    Super Mario Bros.

    Mario...are you ok ?
  12. Century is a Fox

    BuddyEx

    this remembers me something... Something:
  13. Century is a Fox

    Silver The Hedgehog [V2.7]

    Me in castle eggman act 1 and 2 port 2.1: so easy with silver, nothing can stop me Act 3: why is sooooooooo hard defeat this boss because i cant defeat it by the normal way, but luckily i have a strategy to defeat this boss the strategy:
  14. Century is a Fox

    BuddyEx

    i like the tails chain with this addon
  15. Century is a Fox

    Crystal Sonic

    OMG SANS !!11!!!!!1!1
  16. Century is a Fox

    Invalid Tails is trapped in the Goop of Techno Hill zone act 2 for some strange reason

    Well Tails is just trap in the Goop zone for some reason or something more idk, im just Playing normally Srb2, even if I use mods but it was only Bandages and Buddyex, then none of those mods could make a character sink in that area like Vanilla Tails swimming for no apparent reason so, well...
Top